Par Hugo (varbūt arī nē)



Ne gluži par Apple vai citu tehnisko padarīšanu(varbūt arī par tehnisko), bet tomēr drīzāk pateicoties Apple noskatījos filmu "Hugo". Šo filmu dāvināja Apple pēc Ziemassvētkiem. Vienīgi pasaku par "Hugo" saņēma ASV un Kanādas  Apple ID īpašnieki, bet citu valstu Apple ID īpašnieki tika pie pasaciņas par puisēnu vārdā Kevins, kuru mēs visi noteikti zinām no filmas "Home Alone"Tā kā filmu Home Alone esmu redzējis tik daudz reizes, ka atklāju, ka filma ir tik pat veca cik es pats, izdomāju kā vajadzētu noskatīties Hugo, jo Apple atkal ieintriģēja, kāpēc ASV un Kanāda saņēma dāvanā ne to ko visa pārēja pasaule.

Filma ir par puisēnu, kuram patīk visādas mehāniskas lietas un mehānismi, kurus viņš labprāt kopā ar tēvu laboja - īsumā 20.gadsimta sākuma tipisks Geeks. Bet par nelaimi puisēns kļuva par bāreni, jo ugunsgrēka laikā tēvs gāja bojā, rezultātā puisēns sakritības apstākļu dēļ sāka dzīvot Parīzes vilcienu stacijā un rūpēties par pulksteņiem, kuri tur atradās(20.gadsimta Geeka sapnis - daudz milzīgu zobratu un tā).

Patiesībā es ne par filmu gribēju rakstīt, bet par to ko filmas laikā pateica Hugo. Viņš uzskatīja, ja automašīna tiek pārdota bez rezerves daļām, tad tas nozīmē, ka automašīnai ir visas nepieciešamās daļās, lai tā darbotos pareizi, bet kad kaut kas saplīst, tad detaļā ir jānomaina/jāsalabo, lai automašīna varētu turpināt darboties pareizi. Līdz ar to mēs katrs esam daļā no Pasaules mehānisma, katram cilvēkam ir jābūt noteiktai jēgai(uzdevumam), kāpēc viņš ir uz Pasaules. Un jā cilvēks nezin kādā viņam ir jēga(kas viņam ir jādara), tad tas nozīmē, ka viņš kā detaļā ir saplīsis un viņš ir "jāsalabo", lai Pasaule atkal varētu darboties pareizi.

Vairākus gadus klaiņojot pa ballītem un vecpilsētas šaurajām ieliņām es nezināju savu jēgu, biju kā saplīsusi detaļa. Pēdējā laikā, kopš savu twitter profila saturu pārveidoju no "ko šodien iedzersim" uz "pastāstīšu par Apple un ne tikai" garastāvoklis un labsajūta ir kļuvis krietni labāka. Un arī neaprakstāma gandarījuma sajūta, kad esi kādam palīdzējis atrisināt kādu problēmu ar iPhone vai kādu citu Apple gadžetu, pateicoties savai veselīgai(āboli taču ir veselīgi) aizraušanai ar Apple produkciju. Pie tam šobrīd mana aizraušanās nenes nekāda finansiālu labumu, lai gan ir citi labumi - es pārstāju baroties FastFood ēstuvēs, samazināju alkohola patēriņu(Drink Control App), sāku vairāk kustēties(Move App). Un daru to kas man patīk, tāpēc ka man tas patīk.

Seko man twitterī:ezis90, lai uzzinātu vēl vairāk par dažādām noderīgām aplikācijām un Apple jaunumiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru