AirServer [Mac App]


iMac ir noteikti lielisks dators ar lielisku ekrānu, kuru noteikt kādreiz gribētos izmantot, ka AirPlay ekrānu(tā pat kā televizoru, kuram pieslēgts Apple TV), bet diemžēl OS X tādās funkcijas nav. Lai gan ar AirServer Mac aplikācijas palīdzību to var dabūt gatavu.

Patiesībā ar AirServer var vēl vairāk izdarīt nekā ar Apple TV, jo AirServer atbalsta vairākas ierīces vienlaicīgi, rezultātā pieslēdzot piemēram projektoru vai lielu televizoru pie datora var vadīt prezentāciju no vairākiem iOS gadžetiem un Mac datoriem caur AirPlay Mirroring (video spoguļattēlu) funkciju. Tas var noderēt gan biznes konferenču laikā, gan skolā, gan spēlējot ar draugiem spēlēs uz iOS gadžetiem.

Es AirServer pārsvarā izmantoju, lai no iPhone strīmotu mūziku uz sava MacBook Pro 13 ar BassJump, kad esmu birojā. Kāpēc vienkārši neatskaņoju mūziku uz Mac'a? Kad ienāk ienākošais zvans vai es kādam zvanu atskaņojot mūziku uz Mac, man vajag mūziku likt uz pauzi vai slēgt ārā skaņu. Bet kad klausos no iPhone caur AirPlay uz Mac, tad mūzika pati izslēdzas, kad ienāk ienākošais zvans un pēc zvana beigšanas turpina tālāk skanēt - maziņš Life Hack's.



Seko man twitterī:ezis90, lai uzzinātu vēl vairāk par dažādām noderīgām aplikācijām un Apple jaunumiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru