Cik daudz mēs kustamies? (Moves App) [iOS App]



Pēdējā laikā ir modē visādi soļu skaitītāji(rokas sprādzes veidā vai pulksteņos) kuri maksā aptuveni virs 100 latiem. Lielākoties cilvēki tādus pērk tāpēc kā var atļauties vai arī tāpēc kā patīk visādi gadžeti. 


Bet reālajā dzīve, lai soļus skaitītu vai aprēķināt savu mazkustību pietiek ar parastu gudro telefonu ar iebūvētu GPS un vienu aplikāciju. Šo aplikāciju "Moves" es biju atradis pavasarī, toreiz es viņu lietoju kādu mēnesi un sapratu kā es dienā pat nenoeju 5 km. Dienām ejot aplikācija sāka veidot azartu - gribējās katru dienu uzstādīt jaunu rekordu. Rezultātā es pie pirmās iespējās izvēlējos iet ar kājām un no dramatiskiem 3,5 km dienā, es pārgāju uz 8 km dienā.

Aplikācija automātiski pārslēdzas no staigāšanas uz skriešanu vai pārvietošanos transport līdzekli. Dienas beigās var atvert karti un paskatīties cik ilgi esi staigājis no punkta A uz punkt B, cik kalorijas esi nodzinis, cik soļi ir nostaigāti, cik km noieti, cik ilgi esi šodien staigājis(stundas, minūtes). Vispār aplikācijai ir diezgan plašas iespējas, viņa pat atpazīst atkārtoti apmeklētas vietas piem. mājās, darbu, veikalu utt. Viss būtu skaisti, jā ne fakts, ka dienā aplikācija vidēji 20% no baterijas izlieto...

Citu iOS aplikāciju apskati

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru