iPhone 5, 5C, 5S... Kuru?


Es bieži redzu, ka cilvēki nezin un nesaprot, kuru no iPhone modeļiem izvēlēties, dažus mulsina iPhone 5C, daži nesaprot ar ko ir labāks iPhone 5S par iPhone 5. Jā, Apple ir saputrojusi mums galvas, īpaši tāpēc, ka pie mums Latvija cenas relatīvi ir augstas, salīdzinot ar to pašu Vāciju un cenas normalizējās parasti pēc Jaunā gada. Principā visi trīs ir viens otram līdzīgi. Visi darbosies vēl gadus trīs ar jaunāko iOS operetājsistēmu un kolektīvi saņems pēdējos atjauninājumus. Atšķirības varētu labāk paskaidrot tabuliņa. 

Kuru modeli es izvēlētos? Jā man nebūtu iPhone 5, es droši vien ņemtu iPhone 5C, jo viņš maksā lētāk nekā iPhone 5(un vēl lētāk nekā iPhone 5S), tai pat laikā visi modeļi atbalsta LMT 1800MHz 4G tīklu. Kameras izšķirtspēja visiem ir 8MP, protams iPhone 5S labāk fotografē tumsā, bet es pārsvarā fotografēju vasarā, saulainajā dienā puķītes un ar šo uzdevumu pat labi tiek galā iPhone 4. Pie tam es savus vecos ābolus nepārdodu, bet gan uzdāvinu vecākiem, tā kā ar pārdošanu man problēmu nav. Nav jau tā kā iPhone 5S ir slikts, vienkārši 8MP kameras izšķirtspēja trešo iPhone paaudzi pēc kārtas(iPhone 4S, iPhone 5/5C, iPhone 5S), vairs nav interesanta, par spīti visiem uzlabojumiem, es gribu lielāku kameras izšķirtspēju, lai varētu vairāk no bildes izgriezt saglabājot kvalitāti un lietojamu izšķirtspēju. 

P.s. iPhone 5C un iPhone 5S apskatu var atrast blogā

Stay tuned.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru