48 stundas bez iPhone




Nesen bija pienācis brīdis, kad man vajadzēja no sava iPhone šķirties, jo viņam radās problēmas ar bateriju, kura dažreiz it kā izlādējās pie 30% vai vairāk, kā rezultātā iPhone izslēdzās, bet kad pieslēdzu viņu pie lādētāja jau pēc minūtes iPhone bija uzlādēts uz 30% - īsumā murgs kaut kāds, bet tā dzīvot nevarēju, jo dienas beigās, kad eju pastaigāties ar suni ne vienmēr iPhone ir uzlādēts uz 100%, labākajā gadījumā ir 50% pie kuriem arī mēdza iPhone izlādēties. Daži uzskata, ka tas ir normāli, jo ārā ir zema temperatūra - tād jūsu zināšanām, tās ir muļķības, mani iepriekšējie iPhoni pat pie -20 neizlādējās. Cik esmu racies pa tīmekli, tad problēmas ar bateriju ir tikai divos gadījumos. Pirmais ir kad baterijā iebūvētais stāvas kontrolieris nekorekti strādā, to atrisina ar baterijas nomaiņu un otrs variants ir strāvas/barības kontroliera iziešana no ierindas, kurš atrodas uz mātesplates un principā nav nomaināms, protams dažos servisos meistari ir iemācījušies viņu nomainīt. Lai nu kā jā ir garantija, tad iPhone maina pret jaunu.

Nu re izplūdu gari par bateriju, bet tomēr par tām 48 stundām gribas tomēr pastāstīt. Tā kā man bija vēl garantija, es ar skumjām acīm aizvedu savu iPhone uz Alfas Trodeks veikalu, lai tie tālāk viņu sūta atpakaļ uz Ķīnu. Par to laiku kamēr es aizpildīju papīrīšus tēvs ar kuru kopā biju atbraucis uz Alfu, bija jau aizcilpojis pa veikaliem. Kad es pagriezos apkārt ar simkarti rokā sapratu, ka es tēvu pazaudēju lielveikalā un nevaru viņu sazvanīt un numuru viņā no galvas nezinu. :D Tā mēs ar tēvu viens otru meklējām Alfā 30 minūtes, jo abiem bija kauns iet uz info centru vai arī mēs cerējām viens otru tā pat atrast. Vēlāk vakarā es savu simkarti ieliku vecajā tēva Nokijā, noslaucīju putekļus no sava otrās paaudzes iPod nano mūzikas atskaņotāja un devos ar suni pastaiga. Ejot ar suni visu laiku likās, ka man kāds zvana, ik pēc 5 min skatījos vai kāds nav zvanījis. Pēc pastaigas ar suni, bija laiks iet gulēt un sapratu, ka mans vienīgais modinātājs(iPhone) ir pusceļa uz Ķīnu un no siltās gultas nācās līst ārā un iet pa māju meklēt iPad, lai uz viņa uzliku modinātāju(jā protams es varēju uzlikt modināju uz Nokijas, bet es biju tik ļoti noguris, ka negribēju cīnīties ar Nokiju pirms gulēt iešanas).

No rīta palaidu garām dažus zvanus, jo vienkārši klausījos mūziku iPod'ā. Braucot uz darbu nevarēju palasīt twitteru un atcerējos, ka rakstīju blogā par to kā gribu sev divus iPhonus - tagad, ka reiz būtu noderējis otrs iPhons. Atbraucot uz darbu konstatēju, ka pirms pusstundas kolēģis no Polijas, gaidīja manu atbildi uz epastu. Dienas gaitā, vairākkārt meklēju iPhone uz galda un pēc vairākām minūtēm, tikai atcerējos, ka man nav iPhone. Darba dienas beigās, ejot no darba prom aizmirsu Nokiju uz galda - nācās atgriezties. Ik vakara pastaiga ar suni, beidzās ar atgriešanos mājās un konstatēšanu, ka pirms 30 minūtēm man kāds zvanīja - nedzirdēju, klausījos podkastus iPod'ā.

Nākamais rīts tika ieturēts pēc iepriekšējās dienas scenārija - neatbildētie zvani un epasti, iPhone izmisīgie meklējumi uz galda. Dienas vidū bija jāaizsūta bilde no epasta ar mms uz citu telefonu. Ar iPhone tas izdarāms ar "trim pieskārieniem", bet ar Nokiju, kurai nebija epasts, tas beigu beigās izvērtās par neiespējamo misiju, kuru nācās pārtraukt, jo nebija laika nodarboties ar muļķībām. Es centos kompensēt iPhone trūkumu ar iPad, bet kad man vajadzēja kalkulatoru es sāku brīnīties, kāda velna pēc, joprojām nav kalkulators iPad Control Centrā? Vai tā būs iOS8 killer fīča kopā ar Touch ID uz iPad?

Lai nu kā dienas beigās mocības pamazām tuvojās beigām - nē es nesaņēmu jaunu iPhone 5 todien. Dienas beigās man bija sarunāts saņemt uz testu iPhone 5S, kurš izglāba mani no Nokijas.

Vispār grūti iedomāties ikdienu bez iPhone. iPhone trīs gadu laikā ir kļuvis par manis neatņemamo daļu, īpaši tāpēc kā man viss darbs un arī ikdiena griežas ap iPhone. Un arī bloga dzīvē iPhone ieņem ļoti neatņemamu daļu, es regulāri pierakstu visādas piezīmes priekš bloga un pat puse blogu ierakstu melnraksti ir tapuši uz iPhone, tai skaistā arī šī ieraksta melnraksts ir tapis uz iPhone. Vai jūs varētu iedomāties šodien dzīvi bez komunikatora/viedtelefona? Es centos divas dienas nodzīvot tā - tas ir šausmīgi neērti.

1 komentārs:

  1. Es savu dzīvi pilnībā varu iedomāties bez viedtelefona, jo pus gadu nostaigāju ar vecu nokiu. Un tagad, kad man ir jans telefons, saprotu, ka telefons nav pirmā nepieciešamākā lieta manā dzivē.
    Galvenais, ka vari piezvanīt un nosūtīt SMS!
    Turklāt, man tas šķiet diezgan skumji, ja cilvēkam dators un internets šķiet visa dzīve!

    AtbildētDzēst