Atpakaļ ceļa nav - iPhone 6s



Atpakaļ ceļa nav jeb es vairs negribu mazu iPhone (ar 4 collu ekrānu). Vakar es paņēmu rokā iPhone 5 un sapratu, ka esmu, tik ļoti pieradis pie sava iPhone 6s, ka man jau liekas patiešam iPhone 5 ekrāns par mazu. Tā ir tā Apple maģija, ja pirms gada izlaistie iPhone 6 un iPhone 6 Plus modeļi man likās galīgi neinteresanti (jā Apple Pay ir forša fīča, bet Eiropā izplatās ne pārāk aktīvi un nākam gad startēs arī Ķīnā). Tad šī gada iPhone 6s un iPhone 6s Plus ar 3D Touch ekrānu ir jau interesantāki. Tomēr visu laiku mani māca šaubas par izmēru un to, ka iPhone diezgan slidens un vēl pie tām, kad ir lielāks izmēros par iPhone 5s un lai aizsniegtos līdz visiem ekrāna stūriem ir nepieciešams visu laiku slidināt pa roku iPhone. Bet gāja laiks un mana Ziemassvētku dāvana nonāca pie manis ātrāk nekā bija plānots un viss mainījās. Runa iet par iepriekš jau blogā pieminēto OnePlus Sandstone vāciņu, kurš manu iPhone 6s padarīja ne tik slidenu un nedaudz sāka aizsargāt arī ekrānu, gadījumā, ja iPhone 6s izslīdes no rokas tomēr. Kā jau iepriekš rakstīju vāciņš atgādina smilšakmeni un nav līdz ar to tik ļoti slidens. Bet no priekšas vāciņš ir nedaudz uz āru un ja noliek iPhone 6s ar ekrānu uz leju, tad starp virsmu un ekrānu sanāk tukšums 1-2 mm lielumā. Un tagad es patiešām vairs negribu nekādu citu iPhone, es esmu apmierināts.

P.s. Bieži filmās un seriālos redzu iPhone 5s Gold un atceros, ka man tāds arī reiz bija, žēl kā, tikai gadu biju viņu lietojis, bet manuprāt, tas ir pats skaistākais iPhone modelis. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru