Aplikāciju optimizācija jeb iPhone 6 nepirkšu.

Es jau paspēju instagramā un twitterī padalīties ar to, ka esmu iegādājies iPhone 5S zelta krāsā 64GB modeli un dažiem, tas radīja jautājumu, kāpēc ne iPhone 6(vai iPhone 6 Plus)? Tā nu ar šo ierakstu es salikšu visus punktus uz i.

Principā es ne īpaši gribēju mainīt savu iPhone 5 64GB pret jaunu iPhone. Es biju un esmu visnotaļ apmierināts ar viņu - ātrdarbība ir ok(patiešām es nejūtu īpaši atšķirību starp iPhone 5/5C/5S), atmiņas pietiek(64GB tomēr), kamera arī ok(spoguļkameras kvalitāti joprojām neviens telefons nepiedāvā) un vieglāku modeli pēc svara Apple tā arī neparādīja(iPhone 6/6Plus ir smagāki). Bet bija pāris lietas, kuras mani arī motivēja uz jauna iPhone iegādi un tām pat nevajadzēja būt pašam jaunākajam, bet vienkārši vajadzēja jaunu iPhone.

1.Man ir tāda tradīcija radusies savus vecos ābolus dot vecākiem, principā man tā ērti un bezjēdzīgas dāvanas nav jāpērk vienmēr var nogrūst kādu iGadžetu. Un te tā kā pienākam pie pirmā motivētāja - mans iPhone 4 16GB, kuru lieto mamma ir jau laiks nomainīt pret kaut ko ātrāku un ar lielāku atmiņu. Bija variants pirkt iPhone 5C 32GB, bet cik ilgam laikam pietiks 32GB? Cena arī tādā, ka vēl mazliet pieliekot, es varu sev iPhone 5S 64GB vai iPhone 6/6Plus uz 64/128GB paņemt, bet mammai vienkārši iedod savu - iPhone 5 64GB.

2.Man līdz bezgalībai riebjas ievadīt AppleID garo paroli, katru reizi veicot pirkumus un varētu takā migrēt uz jaunāku modeli ar TouchID un problēma ir atrisināta. Pirkumus es starp citu veicu regulāri, kādu dziesmu iegādājos vai kādas bezmakas aplikācijas uz akcijām sagrābju(gan jau noderēs).

3.Kamera, jā mani apmierina kamera uz iPhone 5, bet iPhone 5S/6/6Plus ir tādā krutā funkcija, kad uzņem desmit bildes pēc kārtas, viņš viņas saglabā vienā failā un pats atrod labāko un piedāvā pārējas izdzēst. Bet man ir ieradums sataisīt 20 vienādas bildes un tad, kad ir laiks atrast to vienu izdevušo kadru, tagad to dara manā vieta iPhone 5S un arī galerijā netiek attēlotas visas 20 bildes, jo viņas ir saspiestas vienā. Un kad ir laiks es vienkārši parējās izdzēšu. Ietaupa laiku un nerada haosu albumā.

4.Slo-Mo video, jā man gribējās arī to, jo no pamatskolas laika, patika filmēt un montēt video klipiņus, tagad arī pēdējā laikā esmu to atsācis darīt uz iPhone un iPad ar iMovie aplikāciju rediģēt. 

5.Piektais iemesls ir par labu iPhone 5S, jo šobrīd visas pieejamās aplikācijas ir pielāgotas viņam un jo vairāk viņa 4 collu ekrānam. Ko tas nozīmē, iPhone 6 un īpaši iPhone 6Plus(viņam ir horizontālo režīmu, ka iPad) īpašnieki vēl kādu laiku (no 3-12 mēnešiem) nevārēs pilnība izbaudīt palielināto ekrānu priekšrocības aplikācijās, jo vairums aplikāciju izstrādātāju pēdējos gados nav tik aktīvi uz aplikāciju optimizāciju priekš jaunām iOS. Bet te šogad viņiem vēl bonusā ir divas jaunas izšķirtspējas, protams ir vismaz viens plus, ka ekrānu proporcija nav mainījusies, bet tomēr aplikācijas tagad vairums gadījumos ir vienkārši izstieptas. Nav protams tik traki, ka tas bija ar iPhone 3G un iPhone 4, kad viena aplikācija ir skaista, bet otra graudaina. Vai arī kā tas bija ar iPhone 4 un iPhone 5, kad dažām aplikācijām bija melnas svītras augša un apakšā, bet tomēr tas kaut kā bojā kopējo iespaidu un lietošanas pieredzi. Es biju piedzīvojas abas iepriekš minētās ekrānu izšķirtspējas maiņas un kaut kā vēlreiz man to negribas piedzīvot.

P.s. Līdz ar iOS8, iPhone 5S saņēma Metal(kaut kas līdzīgs Nvideo CUDE tehnoloģijai) atbalstu, kas palielināja grafiskā procesora ātrdarbību aplikācijās, kuras atbalsta Metal tehnoloģiju. Tā kā ar spēlītēm viss ir OK! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru