Filma "Steve Jobs"


Jā godīgi, man, jau sāka likties, ka šī pareizā(par nepareizo filmu, es, jau rakstīju iepriekš savas domas un gadiem ejot viņas, tikai ir pasliktinājušas) filma par Stīvu nekad nebūs gatava. Bet pēc ilgiem galvenās lomas atveidotāja meklējumiem, filma tomēr, tika uzņemta un jau ir nonākusi līdz skatītājiem.

Es ļoti gaidīju šo filmu, jo scenārija autors bija Ārons Sorkins jeb tas pats autors, kurš strādāja arī pie filmas Facebook (lat.v. nosaukums "Sociālais tīkls"). Kā jau iepriekš bija zināms, filma pamatā sastāvēs no trim cēlieniem, gluži kā tas ir teātra pasaulē, katrs cēliens, ļauj skatītājiem ielūkoties Stīva pirms produktu prezentāciju aizkulisēs. Kopā Sorkins nolēma izcelt, trīs prezentāciju aizkulises: pirmā Mac jeb Macintosh datora prezentāciju, NEXT melnā kubveida datora prezentāciju un pirmā iMac datora prezentāciju(tas bija pirmais produktos, ko Stīvs prezentēja pēc atgriešanās atpakaļ Apple).

Es jums neaprakstīšu visu filmu, jo tā ir vienkārši jāredz, bet ne visiem. Filma ļoti specifiska, dramatiska un biogrāfiska. Nav ieteicams bērnus vest uz filmu, viņiem, tā vietām varētu būt pat ļoti skarba kā arī vispārēji filma noteikti ir domāta pieaugušajiem, kuriem ir kaut kāda tehniska saprašana datoros, jo dažviet ir joki un sarkasms, kuru iPad paaudzes bērni pat varētu neuztvert. Es laikam vienīgais filmas laikā smējos.

Atsevišķi gribas izcelt un manuprāt, bez tā arī nevar iztikt ir galvenās lomas atveidotāju  - Maiklu Fasbenderu, ja viņš nav tik ļoti vizuāli līdzīgs Stīvam Džobsam kā to centās panākt, piemēram, Eštons Kačers filmā "Jobs". Doties Fasbenders neizskatījās pēc parodijas un manuprāt lieliski iejutās Stīva lomā, es pat teiktu viņš izdzīvoja to visu. Rezultātā, Sorkins, Fasbenders un galvenais režisors Denijs Boils, radīja filmā, tādu atmosfēru, ka skatītāju ievelk tur iekšā un tā vairs nav filma, bet gan iespēja it kā pastāvēt, tur, maliņā un paskatīties, kāds Stīvs Džobss bija.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru