Reiz gandrīz migrēju no iOS7 uz iOS6[Atmiņas]


Operētājsistēmai iOS7 jau ir vairāk nekā pusgads(neskaitot beta versijas) un joprojām man nepietrūkst iOS6. Man iOS7 uzreiz iepatikās, pēc tam kad uzliku pirmo iOS7beta versiju vēl vasarā. Nesen(decembrī) man bija dota iespēja atgriezties atpakaļ uz iOS6, jo garantijas ietvaros man iPhone 5 ar iOS7 apmainīja pret jaunu iPhone 5 ar iOS6. Es pat nedaudz sapriecājos - gribēju pastaigāt kādu laiku ar iOS6, bet pēc pirmās minūtēs mani reāli nokaitināja iOS6. Es tik ļoti biju pieradis, pie tā kā lai atbloķētu ekrānu nevajag obligāti vilkt ar pirkstu pa "slide to unlock", ka vienkārši 10 sekundēs slidināju pirkstu pa ekrānu cenšoties atbloķēt viņu līdz es atcerējos, ka man stāv iOS6 uz iPhone 5. Tā ir pie labām lietām ātri pierod vēl es nevarēju iedomāties, ka man tagad nebūs pieejams Control Center un pie Notification Center'a nevarēšu piekļūt no aizatbloķēta ekrāna.

Rezultātā kronis visam bija, tad kad man bija mājās jāiet pa tumsu no pieturas un man vairs nebija lukturītis uz iPhone 5 un tad man nācās izmantot test iPhone 5S kā lukturīti. Jā zinu agrāk tak visi lietojām lukturīšu aplikācijas, bet es diemžēl attapos nedaudz pār vēl un nedaudz ar izlādētu iPhone 5 un nebija laika rakņāties pa App Store.

P.s. Vai tu zini, ka pēc mēneša jau būs pirmā iOS8beta versijas?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru