Vārda svētki [iOS App]


Vispār man jau likās, ka vairs nav par ko rakstīt blogā(kādi 17 melnraksti blogā stāv jau vairākus mēnešus :D), bet tad es neatceros jau kā uzduros uz jaunas aplikācijas, kura palika manā iPhonā. Un tā kā viņa palika, tad kāpēc gan par viņu neuzrakstītu(vajadzēja jau pirms mēneša to izdarīt).

Kopš pārstāju ikdienā lietot sociālo tīklu Draugiem.lv, man radās viena problēma - es vairs nezinu kad kuram paziņam ir vārda diena. Jā, zinu ir tāda lieta kā kalendārs, bet es viņu neizmantoju, jo katru dienu bīdīt sarkanu kvadrantu vai taisnstūri man liekas lieka laika šķiešana. Tāpēc vajadzēja ko citu un liekas es atradu tam risinājumu - aplikācija, Vārda svētki.
Aplikācija darbojas ļoti vienkārši - pieslēdzas pie kontaktu saraksta un smuki attēlo, kuram(vārds, uzvārds, fotogrāfija) un kad ir vārda diena.
Protams, tas nav viss - aplikācija prot arī atsūtīt paziņojumu(Notification) par to kuriem no kontaktu saraksta šodien ir vārda diena un arī atverot paziņojumu var izvēlēties piezvanīt vai sākt rakstīt sms. Protams ir pāris lietas ko var nokonfigurēt, pirmkārt, var izvēlēties cikos atnāks paziņojum(cik dienas iepriekš). Var arī individuāli, kādam kontaktam norādīt, laiku kad aplikācijai jāatgādina par šī cilvēka vārda dienu.

Par šīs aplikācijas dizainu grūti kaut ko teikt, jo aplikācija ir pieskaitāma pie tādam, kuru reti lieto, bet kad lieto vajag, lai vienkārši strādā un to arī aplikācija dara - atsūta paziņojumu, ka šodien, tam un tam ir vārda diena un ļauj uzriez arī apsveikt(apsveikuma teksts joprojām jāgooglē vai arī pašam jāizdomā).

P.s. Ekrānšāviņi ir nedaudz rediģēti, lai mani kontakti man neizteiktu pretenzijas, ka viņu bildes publicēju. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru