Kinoteātris iPad'ā(Infuse App) [#iOSApp]


Esmu izmēģinājis dažādas aplikācijas ar kurām var skatīties ne Apple dzimto formātu filmas piem. MKV, AVI failus u.c. Laikā gaitā daudzām aplikācijām līdz ar jaunākiem atjauninājumiem pazuda dažu audio un video formātu atbalsts. Līdz ar to vai nu bija jālieto aplikācijas vecā versija(jā paspēji to saglabāt) vai bija jāsamierinās kā iPad vairs nevarēs visu atskaņot. 


No FireCore produktiem esmu lietojis aTV Flash (black), programmas paplašinājumu priekš Apple TV 2. paaudzes, kas ļāva Apple TV strīmot un atskaņot MKV, AVI u.c. failus no tīkla esošiem cietiem diskiem.

Pirms parīs dienām man atnāca e-pasts, kurā bija apkārstīti jaunākie uzlabojumi viņu Infuse iOS aplikācijā, kuru es kaut kā biju palaidis garām. Infuse ir universāls video atskaņotājs priekš iPad un iPhone. Atbalsta visus populāros video formātus(AVI, MKV, MP4 u.c.)
Aplikācijai ir fantastisks dizains ieturēts klasiskajā kinoteātra stilā. Uzspiežot uz izvēlētas filmas vai seriāla epizodes atveres apraksts(aktieri, režisors utt.) kinobiļetes izskatā. Labajā stūri ir liela PLAY poga, uzspiežot uz tās eleganti tiek noplēsta biļetes mala(es tā kādu minūti spēlējos ar PLAY pogu) un sākās filma.  Es teikšu kā tā ir viena no skaistākām aplikācijām kādu esmu redzējis. 


Infuse ne tikai prot atskaņot visdažādākos video formātus, bet arī prot lejupielādēt filmu aprakstus, vāciņus un subtitrus, jā tiek atpazīts video faila nosaukums korekti. 

Kā arī viena no interesantām fīčām ir kā video faili kuri atrodas iOS video aplikācijā tiek automātiski pieejami arī iekš Infuse aplikācijas, rezultāta visi seriāli, filmas un TV raidījumi ir vienā aplikācijā. Aplikāciju iegādāties var te.

Citu iOS aplikāciju apskati

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru