Anker 60W 6-portu USB lādētājs.


Twitterī es jau papriecājos par to, ka netīšām pasūtīju 6-portu USB lādētāju, kaut arī biju domājis, ka pasūtīju 5-portu USB lādētāju.  Tad kāpēc man vispār vajag tik daudz USB portu lādētājā, kas man patiešām ir kaudze ar iPhoniem mājās? Nē, nav man kaudze ar iPhoniem un arī nav kaudze ar iPadiem. Vienkārši man kabinetā ir viens nabaga iPad lādētājs ar vienu USB portu, kurš bieži tiek izmantots iPhone, iPad, Philips SoundShooter skaļruni, GoPro kameru un lādētāju-akumulatora uzlādēj. Lai to visu kādreiz uzlikt uzlādēties vienlaicīgi man ir krietni jāpiepulējas(jāsasprauž šo to Retina MacBook Pro USB portos un vēl Thunderbolt dokstacijā). Te nu es youtube atradu risinājumu, ka var vienkārši nopirkt lādētāju, kuram ir vairāki USB porti.

Anker 60W ir 6-portu USB lādētājs ar kopējo jaudu 60W, tas nozīmē, ka uz katru portu var novadīt līdz 10W, kas ir pielīdzināms iPad lādētājam (viņi vispār ir divu veidu 10W un 12W, atkarīgs no iPad modeļa). Tā kā man vēl ir dual GoPro bateriju lādētājs, tad visi 6 USB porti, jau teorētiski ir aizņemti. Lielākais bonus ir no šī lādētāja, ka man atkal būs lādētājs(iPad lādētājs), kuru staipīt līdz mugursomā, jo iepriekšējais lādētājs aizgāja prom kopā ar vienu no iPadiem.

Iegādāties var Amazon.de, pa 29,99 EUR.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru