Philips SoundShooter ar bluetooth [APSKATS]



Sen es jau gribēju bezvadu skandēs, bet tā arī nekad nevarēju izvēlēties kuras tā tās īstās. Lielākoties šķērslis bija cena un funkcionalitāte. Es gribu skandēs ar Wi-Fi(un iebūvētu AirPlay) un lai skaņa regulētos tikai no paša atskaņotāja(iPad, iPhone, Mac). Pietam ar labu skaņu skandēs maksā pāri 300 latiem. Īsumā - dārgi un varu iztikt arī bez.


Bet tomēr bezvadu skaļruņu jautājums bija joprojām aktuāls un man arī gribējās kaut ko uz bluetooth ar akumulatoru, lai var izstiep dārzā vai aizstiept uz pludmali. Tā nu es vienu dienu ieraudzīju kā Statiol’ā ir jauna uzlīmju akcija kur var pa 19.99 Ls nopirkt Philips SoundShooter ar bluetooth un iebūvētu akumulatoru. Sagadīšanās pēc iznāca kā es ziemā biju skatījies Philips SoundShooter video apskatu. Un pēc tām vairākkārt biju uzdūries uz pozitīvām atsauksmēm. Palasot vēlreiz atsauksmes un ieteicot radam tādu nopirkt, beigu beigās arī es tādu sagribēju.

Tā nu tagad es pa vakariem filmas vairs neskatos uz MacBook Pro ar Apple EarPods austiņām, bet gan ar Philips SoundShooter bluetooth. Kāpēc tā? Ar Philips SoundShooter ir krietni patīkamāka skaņa, nekā vienkārši izmantojot iebūvētos skaļruņus. Pirms tam filmām es lietoju vai nu Apple EarPods austiņas vai arī BassJump kurš šobrīd dzīvojas pa ofisu un diez vai es viņu drīz stiepšu atpakaļ uz mājām.


Philips SoundShooter nav liels - mazāks par tējas krūzi. Skaņa mono, bet basa vairāk nekā MacBook Pro 13 iebūvētos skaļruņos. Skaņa ir arī nedaudz skaļāka nekā MacBook Pro 13 un manāmi skaļāks par iPhone/iPad. Priekš manis liels plus ir tas kā skaņā regulējas tikai  no atskaņotāja jeb no MacBook Pro ar skaņas taustiņiem(iPad, iPhone sānu pogas utt.)



Ir arī iebūvēts brīvroku režīms un poga ar kur pacelt klausuli un nolikt klausuli, mikrofons ir jūtīgs respektīvi runājot brīvroku režīmā labāk neaiztikt Philips SoundShooter pretējā gadījumā otrpus klausules cilvēks nebūs sajūsmā pār troksni.



Philips SoundShooter nāk komplektā vads vienā galā microUSB kuru iesprauš Philips SoundShooterā un otrā galā USB un 3.5mm izeja(Aux). Uzlādēt Philips SoundShooter var no datora vai jebkura USB rozetes adaptera.



Protams man bija aktuāls jautājums, cik tad ilgi viņš var skanēt caur bluetooth? Instrukcijā rakstīts kā 8 stundas. Vai tas ir lietojot caur Aux vai bluetooth nav minēts. Bet es tomēr saņēmos pēc vētraina vakara ar čomu kurš bija atbraucis ciemos no Anglijas notestēt cik tā ilgi skaļrunītis skanēs no bluetooth. Un gaidīju es ilgi kamēr viņš izlādēsies, beigu beigās pēc 9 stundu testa(filmas, mūzika, video youtube) es aizmigu, bet skaļrunis turpināja skanēt…Philips nav neko piepušķojis skan 8 stundas un vairāk -  lieliski.



Secinājums, jā ir Statoil uzlīmēs un neplāno pirkt gludekli, tad droši var pa 19.99 Ls pirkt Philips SoundShooter. Skaļrunis ir vērts katra lata, jā ir zināms pielietojums un neplāno baudīt mūziku, bet gan fonā atskaņojot vai skatīties filmu uz iPad vai portatīvā datora. Komplektā vēl ir karabīne ar kuras palīdzību var piestiprināt Philips SoundShooter pie divriteņa stūres vai mugursomas un mūzikas pavadījumā turpināt savu ceļu, tā lai apkārtēji zin cik tev labs garastāvoklis. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru