A-DATA PV110 lādētājs-akumulators 10400mAh

Bija man tas nabaga Phillips Statoil lādētājs-akumulators, kurš vienmēr bija izlādējies, jo viņa baterija bija tikai 3600 mAh liela un beigu beigās vienmēr, kad man viņu vajadzēja, viņš bija izlādējies un tā jau mēnesi no vietas bija. Tad es netiešām savā iecienītājā internet veikalā 1A.lv, sāku meklēt jaunu lādētāju-akumulatoru uz kādiem +10000 mAh ar domu, ka būs vien jāšķiras no kādiem 60-100 EUR, jo parasti, tik ietilpīgi lādētāji-akumulatori daudz arī maksā.

Bet izbrīnā mana bija liela, kad ieraudzīju cenu - 26,37 EUR par 10400 mAh lādētāju-akumulatoru ar diviem USB portiem (1A un 2.1A). Firma arī nav no tām kreisajām, A-DATA jau gadiem ražo CD, DVD, SSD, atmiņas kartes, USB zibatmiņas un daudz ko citu. Tāpēc sava veida uzticībā ražotājam man bija, lai gan tomēr es pagooglēju apskatus un neko sliktu par viņi neteica, neskaitot izmēru un lielo svaru (260grami)

Lietoju es šo brīnumu jau vairāk par 1,5 mēnesi un esmu uz 100% apmierināts. Es viņu uzlādēju vidēji reizi nedēļa un man viņu pilnībā pietiek uz visu nedēļu, bet tagad, kad vēl iznāca iOS9beta2, man viņu praktiski nevajag, jo iPhone 5S tur pietiekami ilgi(1,5 dienu bez vai, neticami, bet fakts un tas bez low-power mode). 

Vai viņš spēj uzlādēt iPhone 5/5S 5x reizes? Jā, spēj. Mēs vispār spēlējot monopolu ar viņu visas nakts garumā uzlādējām iPhone 5, iPhone 5S, divus Android Just5 telefonus un Phillips SoundShooter bluetooth skaļruni.




Pats lādētājs-akumulators ir pieejams četrās krāsās, korpusi ir metāla(alumīnija). Komplektācija viņam nav notām bagātākajām - pats lādētājs-akumulators un īsais microUSB vads baltā krāsā. Pašu bateriju ar iPad lādētāju 2.1A var uzlādēt aptuveni 7 stundu laikā. Uz baterijas ir četri LED indikatori, kuri parāda uz cik ir uzlādēts pats lādētājs-akumulators. Atbilstoši 4 lampiņas, tad ir 100%, 3 lampiņas deg - 75%, 2 lampiņas deg 50%, viena lampiņa deg 25%, ja lampiņa mirgo, tad ir palicis mazāk par 25%. Lādētājs pats izslēdzās laukā pēc 10 sekundēm, ja viņam nav klāt pieslēgts kāds gadžets, kuru vajag uzlādēt. Īsumā, visi paziņas, kuri ir viņu izmantojuši, sev grib arī tādu iegādāties. Cena, kvalitātē un galvenais ietilpība te ir pārāk vilinoša, lai viņu neiegādātos. 1A.lv veikalā vidējā cena ar atlaidēm viņam ir nedaudz zem 30 EUR.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru