PATRIOT 2.5 GAUNTLET3 USB 3.0 SSD ENCLOSURE


Veco MacBook Pro es pārdevu bez SSD diska(Samsung 840 500GB), tāpēc man radās nepieciešamība pēc HDD/SSD kastītes, kurā ielikt pāri palikušo SSD disku. Izvēle krita uz PATRIOT 2.5 GAUNTLET3 USB 3.0 kastīti. Cik es parakņājos pa Amazon atsaucēm, tad kastītei nav ne vainas un caur USB 3.0 dodot it kā līdz 500MB/s, cik es esmu pētījis gatavus risinājumus ar USB3.0 vai Thunderbolt bieži vien viss ierobežojas ap 370MB/s, kas protams nav maz, ņemot vērā parastā cietā diska ātrumu ap 100-115MB/s, tomēr, ja reiz mans SSD būdams iekšā MacBook Pro deva laukā 500MB/s uz lasīšanu, man gribējās āri maksimāli daudz saņemt no tā ieliekot viņu kastītē.

Bet kā jau dzīvē notiek..., mans plāns nedaudz izgāzās, jo redz izrādās mans SSD ir degradējis un dod maksimāli 100 MB/s rakstīšanai un 250 MB/s lasīšanai. Parakņājoties pa forumiem, izrādījās kā 840 sērijas SSD diskiem tā ir raksturīga problēma. Bet tā kā bija garantija trīs gadi, bet pagāja tikai pirmie divi gadi, es viņu nodevu garantijā. Pagāja kāda nedēļa un es saņēmu vietā jaunu modeli Samsung 850 EVO 500GB. Jaunais disks ir ātrāks pēc ražotāja datiem - rakstīšana teorētiski pieauga no 330MB/s līdz 520MB/s.

Bet kā tad ir patiesībā? Patiesībā ir tā, Black Magic tests uzrāda ~433MB/s lasīšanā un ~423MB/s rakstīšanā. Kas ir visnotaļ daudz salīdzinot ar to pašu LaCie Rugged Thunderbolt SSD disku, kurš sola ap 387MB/s.


AJA diska tests ar 16GB failu parādīja sekojošus ātrumus - maksimālais ātrums lasīšanā tika sasniegts 458,6 MB/s un vidējais 433MB/s, bet rakstīšana maksimāli 440,9 MB/s un vidējais 415,5 MB/s. Papildus tam es veicu testu, 15,13GB lielas mapes ar failiem ierakstīšanu un nolasīšanu, rezultāti ir sekojoši - ieraksts 36 sekundes (~430,4MB/s), bet lasīšana 34 sekundes (~455,7 MB/s).


Re, kāds alumīnija lācītis ir iekšā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru