Ko es gribētu ieraudzīt WWDC 2015


Internets ir pilns ar baumām par to ko Apple šodien varētu parādīt WWDC 2015 laikā, bet ir lietas, kuras es gaidu un par kurām runu ir maz.


Vienā no tām ir piemēram, Thunderbolt 4K (21,5 collu) monitoru un protams arī ir tā kā laiks arī iMac 21,5 collu ekrānu nomainīt pret 4K. Man piemēram ne īpaši vajag 27 collu monitoru un es labprāt iegādātos vai nu Thunderbolt 21,5 collu monitoru vai vispār iMac 21,5 collu. Mani hobiji un darbi pagaidām pietiekami veikli izdarāmi uz 13,3 collu Retina MacBook Pro ekrāna, bet es neatteiktos no 21,5 collu retina monitora vai iMac, lai varētu paralēli vēl ko darīt.

Gaidu arī Apple TV jaunu ar iespēju uz viņa spēlēt spēlēs - gribu, lai nākamais Apple TV kļūtu par spēļu konsoli nevis par "interneta TV dekoderu", par kuru starp citu Apple TV ir kļuvis, jo aizvien vairāk un vairāk kanāli tiek pievienoti. Iepriekš baumoja, ka varētu šodien prezentēt jauno Apple TV, bet pagājušo nedēļ, parādījās jaunas baumas, ka  jaunā Apple TV versija vēl nav gatava.

Vēl es gaidu jaunos Wi-FI rūterus, nav jau tā kā man vajadzētu jaunu Wi-Fi rūteru, bet gan es gribētu vienkārši nomainīt vienu rūteru, pret ko jaudīgāku. Šobrīd lietoju pēdējo AirPort Express un AirPort Extreme 5.paaudzes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru