Kā dzīvot ar vairākiem iPhon'iem


Pirms vairāk kā pusgada jau rakstīju par to, ka varētu sev otru iPhonu iegādāties. Es pat arī mēģināju tā padzīvot, kamēr pie manis bija uz testu iPhone 5S, bet tad es saskāros ar vienu problēmu - SMS/MMS. Jā, piemēram epasta kastītes var salikt uz abiem iPhoniem un balss zvanus var pāradresēt, tad SMS/MMS  nevar, bet mana darba sastāvdaļa ir SMS/MMS saņemšana un sūtišana. Plus tā pamata ideja par simkaršu maiņu no viena iPhona uz otru arī apgrūtināja, jo ikreiz FaceTime un iMessages prasīja apstiprinājumu un pa jaunam numura reģistrāciju.

Kas tad ir mainījies? Apple WWDC2014 izstrādātāju konferences laikā prezentēja operētājsistēmu iOS8, kuras viena no jaunajām funkcijām ir SMS/MMS sinhronizācija caur iCloud starp iPhone/iPad/Mac jeb starp iOS8/OSX 10.10. Ko tas nozīmē? Tagad, jā iPhonam ir pieejams internets un iPad'am, tad es varu rakstīt un saņemt SMS/MMS uz iPad. Darbojas tas vienkārši es rakstu SMS/MMS uz iPad un spiežu nosūtīt tālāk Messages App caur iCloud sinhronizējas ar iPhone un iPhone nosūta SMS/MMS. Tas savukārt nozīmē, ka teorētiski  es varu to pašu darīt uz diviem iPhoniem, saņemot/nosūtot SMS/MMS caur viena iPhone pieslēgumu.

Ik dienā es varu lieliski iedomāties to situāciju, kad mans iPhone ir izlādējies, bet man ir jāiet pastaigāties ar suni vai jāiet spēlēt petanku, bet bez telefona jau neiešu(darbs prasa, lai esmu 24/7 pieejams) un tagad es varu vienkārši pāradresēt zvanus uz otra iPhone numuru, bet SMS/MMS sinhronizēsies ar iCloud starpniecību, tikmēr pamata iPhone mājās lādēsies. Te pat izskatās, ka varēšu pat nopirkt dokstaciju priekš iPhona, lai atnākot mājās varu uzreiz paņemt uzlādēto iPhonu, bet otru ielikt dokstacijā, lai smuki stāv un lādējas. Bet galvenai, tas gandrīz ideāli atrisina vakaros izlādējušā iPhona problēmu.

P.s. Atliek šito lietu pārbaudīt praksē, jo pagaidām starp iPhone, iPad un Mac viss darbojas lieliski, ka būs starp diviem iPhoniem un kā otrs iPhons sapratīs, ka jāsūta SMS/MMS caur iCloud no pirmā iPhona es zinu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru