Kād ir laiks pārdod iPhone?


Šoreiz gribu padalīties domās par diezgan populāru un manuprāt bezjēdzīgu jautājumu. Kad ir laiks pārdod iPhone? Šo jautājumu visi un visur uzdod ikreiz, kad padzird kaut ko par nākamo iPhone modeli. Parasti, tas sākas jau pusgadu pēc pēdēja modeļi prezentācijas.

Kāpēc manuprāt jautājums ir bezjēdzīgs? Tāpēc kā es nesaprotu, kāda ir jēgā pārdod tagadējo iPhonu un pēc tam 3-6 mēnešus staigāt ar kaut kādu telefonu(parasti tā ir tā Nokia, kura aizķērusies no 2006.gada), kurš tev riebjas tikai dēļ tā, lai praktiski ietaupītu, emm... 100€ varbūt!? Man liekas pa 3-6 mēnešiem var mierīgi piekrāt tos 100€ un savu veco iPhone pārdod, tad kad esi jau ticis pie jaunā un neesi sagādājis sev nekādas neērtības pusgada garumā, pie tam migrēt no viena iPhona uz otru ir tik vienkārši - sākot ar iCloud kontaktu, kalendāra, piezīmju sinhronizāciju un beidzot ar atjaunošanos no iTunes Backup'a.

Pie tām, lai cik baumas nebūtu patiesas par nākamā iPhona prezentācijas datumu, neviens iPhone nav pasargāts no detaļu piegādātāju problēmām vai pārmērīga pieprasījuma atsevišķos reģionos, kas noved pie tā, ka bieži vien pēc iPhone prezentācijas, to var brīvi un par pieņemamu cenu nopirkt tikai pēc trim mēnešiem vai vispār nākamā gada sākumā, kad ir beigušies visi svētki un internet veikali sākuši nolaist savas kosmiski ekskluzīvās cenas.

Protams varbūt man ir viegli tā spriest par to, jo savā dzīvē esmu tikai vienu iPhonu pārdevis, kuru tā jau biju pircis lietotu un nostaigāju ar viņu tikai pusgadu. Bet pēc pārdošanas es vasaras sākumā jau pēc 20 minūtēm nopirku sev iPhone 4. Kaut arī baumoja, ka nākamais iPhone būs jau pēc diviem trim mēnešiem, bet beigās izrādījās, ka viņu tikai oktobra sākumā prezentēja. Rezultātā pie mums viņš oficiāli bija pēc kādiem 6 mēnešiem, pēc tā, kad es savu iPhone 4 nopirku. Ar iPhone 5 bija vēl amizantāk, jo pēc viņa iegādēs es tā arī nepārdevu iPhone 4, bet iedevu mammai viņu patestēt - test ievilkās uz 1,5 gadu.

P.s. Ne es nepārdodu iPhone.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru