iTunes Radio (mūzikas ceļš)


Pirmās baumas par iTunes Radio es dzirdēju jau pirms gada un biju ļoti patikāmi satraukts un katru jaunu ziņu par to cītīgi lasīju, lai izfiltrētu kaut kādu pavedienu, kā tas viss integrēsies iPhone un citos Apple produktos. Pavēdinu nebija izteikti daudz, bet bija pārliecība, ka Apple visu izdarīs kā vajag. Tā nu vasaras sākumā Apple izstrādātājiem veltītājā konferences ietvaros(WWDC2013) prezentēja iTunes Radio.


Dzīvi tas maina ļoti, man ir ap 3000 dziesmu manā iTunes bibliotēka, sakrājušās pa 6 gadiem un vairs es viņas neklausos(nu gandrīz neklausos). Esmu pilnībā pārslēdzies uz iTunes Radio, jo mūzikas daudzums tur priekš manis ir neierobežots. Es sāku klausīties vienu radio staciju, iepatikās dziesma kāda un es pēc viņas izveidoju vai paplašinu esošo savu radio staciju. Un jau nākamā dziesma var būt atkal priekš manis jauns atklājums. Pozitīvi ir tas, ka iTunes Radio gluži, ka iTunes Match iekešos divas nākamās dziesmas, jā pazūd internets uz minūtēm divām, mūzika turpina skanēt.

Darbojas tas viss ļoti interesanti - man patīk kāda dziesma vai izpildītais, es uzspiežu izveidot jaunu radio staciju un ierakstu dziesmas nosaukumu un izveidojas mana radio stacija, kurā skanēs nevis tikai tā konkrētā dziesma vai izpildītājs, bet arī līdzīgas dziesmas pēc Apple domām.

Savu radio staciju var nepārtraukti rediģēt pievienojot jaunas mīļākās dziesmas vai izpildītājus un radio stacija automātiski adoptēsies un atskaņos vēl citas dziesmas.


Jā kāda dziesmas ļoti iepatīkas to var atzīmēt ar zvaigznīti(Play More Like This) un tā automātiski kļūs par manas radio stacijas hītu un skanēs biežāk.


Bet jā kāda dziesma ļoti nepatīk, to var ielikt sarakstā Never Play This(nekad vairs neatskaņot) un dziesma vairs neskanēs manā stacijā.


iTunes Radio var klausīties bezmaksas ar reklāmas pauzēm ik pēc pāris dziesmām, bet jā ir iTunes Match abonements, tad reklāmas vispār nebūs.

Bēdīga ziņā ir tāda, ka iTunes Radio darbojas tikai ar U.S Apple ID. Vasarā uz iOS7 beta  bija bags ar kura palīdzību varēja klausīties iTunes Radio bez U.S. Apple ID. 
P.s. Tie kuri vasarā klausījās ar šīs instrukcijas palīdzību iTunes Radio var viņu teorētiski joprojām izmantot, jo man joprojām darbojas iTunes Radio caur šo instrukciju ar manu LV Apple ID. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru