Pēdējais "One more thing" jeb iTunes Match




Pirms diviem gadiem Stīvs Džobs WWDC 2011 prezentācijas beigās pēdējo reizi pateica "One more thing" un noprezentēja iTunes Match...

Daudzi joprojām nezin kā ir tāds lielisks Apple internet serviss kā iTunes Match. Ar iTunes Match servisa palīdzību var visu savu mūzikas bibliotēku(līdz 25 000 dziesmu) glabātā iCloud'ā. Es iTunes Match izmantoju jau vairāk kā gadu un esmu joprojām par to sajūsmā. iTunes Match nevis vienkārši ielādē visu iTunes mūzikas bibliotēku mākoni, bet gan to dara ļoti gudri. Tā kā iTunes Music Store veikals pilns ar visādu izpildītāju mūziku, priekš kam vajag katru reizi ielādēt vienu un to pašu dziesmu mākoni? Apple izdomāja, ka sākumā vajag, lai iTunes Match noskenā visu lietotāja mūzikas bibliotēku un salīdzina ar iTunes Music Store pieejamām dziesmām. Jā kādas dziesmas/albumi sakrīt, tad fails no Mac/Pc iTunes bibliotēkas netiks augšupielādēts mākoni, bet gan vienkārši iezīmēts kā "Match", līdz ar to, jā no datora izdzēsīsim failu, tad viņu varēs lejupielādēt pa jaunam tādā pašā kvalitātē kādā viņš ir pieejams iTunes Music Store.

Praksē tas nozīmē, kā lai augšupielādētu 2000 dziesmas, nav jāgaida nedēļas vai mēneši, bet gan parīs stundas vai diena... divas atkarīgi cik ātrs internets un cik daudz dziesmas sakrīt ar iTunes Music Store pieejamām.

Kāds tād gala labumus ir no iTunes Match? Tāds kā tagad kad visa mūzika ir iCloud'ā  - es varu no iPhone, iPad, Apple TV, Mac/Pc piekļūt savai mūzikai klausīties viņu nesaglabājot viņu piem. iPhone, jo es varu viņu strīmot kā radio un klausīties. Praksē man vairs nevajag sinhronizēt katru reizi iPhone/iPad, kad kāds atsūtījis kādu jaunu dziesmu, jo tagad es vienkārši iemetu viņu iTunes bibliotēkā un viņa automātiski augšupielādēsies iCloud'ā un jau pēc pāris minūtēm es viņu varu klausīties uz Apple gadžetiem un PC iTunes.
Protams dziesmas/albumus jebkurā brīdī var arī lejupielāde(nospiežot uz iCloud mākonīša), lai piem. taupītu mobilā interneta datu plānu vai klausīties savas iemīlētās dziesmas, kad nav internets pieejams. Protams arī sinhronizējas mūzikas playlistes jeb tagad var uztaisīt uz datora dziesmu playlisti un jau pēc minūtes viņu var atskaņot uz Apple TV. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru