LMT jaunie interneta tarifi un personīskais konsultants.




Šonedēļ LMT sāka piedāvāt divus jaunus pakalpojumus - pirmkārt jaunus mobilā interneta tarifus (15 interneta apjoma soļi) un otrkārt personīgo konsultantu katram klientam.
Interneta jaunie tarifi principā ir katastrofa, ka jau es twitterī minēju. Tie kuri lieto no 1-5 GB mēnesī maksās vairāk. Protams ir viena nianse - esošie klienti ar iepriekš pieslēgtiem  interneta plāniem var turpināt lietot savus vecos datu plānus un maksāt cik maksāja. Pēc pieredzes tas ilgs tik ilgi kamēr ir mans komplekts/nomaksas aparāts/mazcenas līgums spēkā. Jauno internet tarifu princips ir kā par 0,71 Ls tu iegūsti noteiktu datu apjomu ar neierobežotu ātrumu un jo vairāk tu lieto, jo vairāk tu iegūsi datu apjumu katrā no 15 interneta apjoma līmeņiem(skatīt attēlu).


Otra ziņa gan ir vairāk pozitīva, jo tagad katrs klients var tikt pie personīgā konsultanta. Acīm redzot LMT twitter meitenenēm vajadzīgi palīgi, jo cik esmu novērojis ikdiena ir liela aktivitāte @MansLMT twitter kontā
Es pirmājā diena protams izmēģināju sazināties caur e-pastu ar savu personīsko konsultanti un atbildi uz jautājumu diezgan ātri saņēmu. Protams mana personīskā konsultante nebija tik jautra kā @MansLMT twitter meitenes, bet nu gan jau ar laiku arī konsultante cerams sāks jokus dzīt un smīdināt. Tikt pie personīgā konsultanta ir vienkārši jāaizpilda pieteikumus un pāris minūtēs uz e-pastu atnāks vēstule no konsultanta. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru