Kur es biju pagājušo nedēļu?


Dažreiz es mēdzu aizmirst kur esmu bijis un kad tieši. Vai arī dažreiz mēs nepamanām cik ilgi uzturamies mājās, darbā, pie mīļākās, pie draugiem utt…
Dažreiz kad mēs redzam savas dzīves statistiku(piem. cik daudz izdzeram alkohola un cik iztērējam par to naudas) mēs mēdzam pārdomāt vai mēs dzīvojam vispār pareizi…? Un pēc tam cenšamies ko mainīt...
 

Nesen iekš iOS7 beta tika atrasta interesanta fīča. Šī fīča saglabā biežāk apmeklēto vietu aptuvenās kordinātes un skaita cik ilgi tu tur uzturies(cikos ieradies un cikos devies prom) un cik reizes esi tur bijis. Priekš kam tas ir vajadzīgs? Pēc Apple versijas iegūtā informācija spēs uzlabot Apple kartes kvalitāti. Pēc paranoiķu versijas mūs izspiego. Es gan par šo fīču esmu citās domās. Es pateicoties šai fīčai varēšu nākotnē pārvērtēt cik lietderīgi es izmantoju savu laiku. Piem. jau tagad es varu apskatīties cik daudz laika esmu pavadījis birojā vai sēdējis katrā Vecrīgas galā. 

Protams šo izsekošanas funkciju var arī atslēgt jā nomāc liela paranoja...


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru