iOS7 Evolūcija Revolūcijas laikā.

Kad Apple parādīja WWDC 2013 pasākuma laikā iOS7 visi bija šokā. Neviens īsti negaidīja to ko mēs ieraudzījām. Kopš tās dienas ir pagājis mēnesis, kura laikā es centos sadzīvot ar iOS7 uz sava iPhone 5. Patiesībā es nesadzīvoju ar iOS7 tik gludi, es kādas divas reizes liku atpakaļ iOS6. Un pat paspēju nomainīt iPhone(saplīsa kamera). Bet pēc iOS7 es pat dienu nevarēju sadzīvot ar iOS6, kā jau no rītā liku atpakaļ iOS7. Tagad kad ir iznākusi jau trešā beta versija iOS7 ir gandrīz pilnībā funkcionējoša iOS, neskaitot pāris trešo pušu aplikācijas piem. Skype nestrādā.

Bet nu tomēr iOS7 sevī ietver tik daudz jauna, ka pēc tam kad sāc izmantot atkal iOS6 tu nevari saprast kā varēji dzīvot bez Control Center, bez jaunā Notification(today), bez taimera kurš rāda atlikušo laiku uz LockScreen, bez iTunes Radio, bez melnā kontaktu saraksta(ļauj bloķēt ienākošos zvanus, sms utt), bez jaunā Spotlight, bez žestiem, bez panorāmas ekrāna fona un daudziem citiem vizuāliem uzlabojumiem, un beigās no rīta uzliec atpakaļ iOS7. Katru reizi paņemot iPhone rokās rodas sajūta kā tas ir pavisam jauns telefons, bet ar ierastu lietojuma saskarti. Jo iOS7 nav vienkārši jauna iOS, bet tā ir iOS kas ietver visu iepriekšējo iOS izmantošanas pieredzi un apvieno to ar jaunu dizainu un jaunām funkcijām kuras atvieglo iPhone lietošanu. Es esmu sajūsmā - gaidu nākamo iOS7 beta versiju, kura cerams padarīs arī iPad lietojamu, šobrīd diemžēl iOS7 man ir tikai uz iPhone.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru