Rudens būs garlaicīgs #Apple



Nu ko WWDC konference ir pagājusi, iOS12 tika noprezentēta, bet baumas par jauniem iPhoniem īpaši neizplūst. Tad nu es esmu atlasījis manuprāt svarīgākās baumas un faktus, kas mūs sagaida rudens ābolu ražā.

Dizains spriežot pēc visa īpaši nemainīsies – ar to es domāju, ka uzacs kā iPhone X, sagaidāma arī jaunajos modeļos.


WWDC prezentācijas laikā, tika minēts kā jaunā iOS12 operētājsistēmā atgriezīs iPhone ātrdarbību un stabilitāti, līdz ar to būtisku jaudas pieaugumu no procesoriem mēs šogad nesagaidīsim, bet spriežot pēc Geekbench testa rezultātiem tiks palielināta operatīvā atmiņa līdz 4GB(jā jā Android flagmaņos jau ir līdz pat 8GB, bet iPhone 8 2GB, bet iPhone X 3GB).

Vēl internetā klaiņo informācija, ka Apple beidzot iPhone modeļiem liks komplektā jaudīgāku lādētāju un spriežot pēc visa, tas būs 18W USB-C adapteris. Līdz ar to, tagad jaunos iPhone modeļus varēs pievienot pie jaunajiem MacBook Pro un MacBook datoriem, bez adapteriem - beidzot, jo būs komplektā vads ar USB-C galu! Un arī pašu iPhone varēs uzlādēt krietni ātrāk. Vai Apple grasās atteikties no sava Lightning porta par labu USB-C, to gan nevar apgalvot. No vienas puses, tas būtu loģiski, no otras puses mums ir tik daudz Lightning vadu un vēlreiz pārdzīvot šo lādētāju maiņu, kad man mājā ir pilns ar Lightning vadiem - manuprāt nav vēl īstais laiks. Domāju iPhone un iPad pāries uz USB-C portu pēc gada vai diviem, jo tad būs jau trešā/ceturtā iPhone paaudze ar bezvadu lādēšanas iespēju iznākusi un būs jau jaudīgie USB-C 18W lādētāji(jā baumas apstiprināsies), ka arī portatīvos datorus jau būs vairāki lietotāji nomainījuši uz tiem, kuri izmanto Type-C lādētājus. 

Tā kā skriet un tirgot nost savu iPhone X vismaz šogad nevajadzēs, bet es tikmēr laužu galvu, ko darīt man ar savu iPhone 6s, kuru laiks nežēlo.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru