Apple Magic Mouse 2, ***



Kopš 2011 gada Jāņiem(tad es iegādājos savu pirmo MacBook Pro 13), es biju atteicies no dator peles un iemīlējos Trackpad. Kopš tā laika ir pagājuši septiņi gadi no kuriem pēdējos 8 mēnešus es katru dienu izmantoju Magic Mouse 2, kas tad nogāja greizi, jautāsiet man!? Nu pirmkārt teikšu, nav nemaz tik traki – vienkārši pērkot iMac standarta komplektācijā(nu cik nu standarta – standarta maksimālā komplektācija, bet par to citreiz) līdz nāca Magic Mouse 2, tā kā reiz gadā man uznāk lūzuma mirklis pašaudīties, bet mana bezvadu dator pele no tālā 2007.gada jau īsti dzīva nav, es biju tīri priecīgs par jauno pele, jo vienmēr(jā vien nemaksātu ~150€) var nopirkt lielo Magic Trackpad.

Tā kā iMac’s tika iegādāts principā priekš Final Cut Pro X(FCPX) video montāžas programmas ar kuru es darbojos pēdējos pāris gadus, man likās kā ar pele nebūs īpašas grūtības, bet realitātē bija gan. Banāli “timeline”, es biju pieradis izplest vai sašaurināt ar vienkāršu pievilkšanas žestu, ka mēs to darām uz iPhone ar fotoattēliem, bet kā lai to izdara ar peli!? Un bija vēl daudz tādu momentu, jo macOS ir ļoti daudz žestu līdzīgu tiem, kurus mēs izmantojam uz skārienekrāniem. Laikam ejot es sāku apgūt FCPX taustiņu kombinācijas(shortcut’s) un dalīt darbus starp MacBook Pro un iMac’u. Tagad ir pagājuši 8 mēneši un esmu pieradis pie peles, lai gan Magic Mouse 2 nav vienkārša pele – viņai joprojām ir daži žesti pieejami ar kuriem var vismaz pārslēgties starp darbagaldiem(Desktopiem, besī tie latviskumi datoros) un vēl šis tas. Vai es kādreiz apzināti varētu ieteikt izvēlēties Magic Mouse 2 kādam? Nekādā gadījumā, jo Trackpad ir labākais, kas ar datoru ir noticis evolūcijas laika.

P.s. Joprojām nesaprotu kā viņi varēja iedomāties Lightning portu iebūvēt zem peles, esmu vienreiz izbaudījis to brīdi, kad ir jāpastrādā pie iMac, bet pelei ir 1% un uzliekot lādēties, tu viņu nevari izmantot vairs - ***. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru