Yahoo Weather [#iOSwidgets]


Līdz ar iOS8 operētājsistēmas iznākšanu parādījās iespēja pievienot mazus vidžetus(widgets) iPhone un iPad paziņojumu centrā. Tā nu ar šo ierakstu es iesākšu iOS vidžetu tematiku savā blogā. 

Vispār iOS vidgeti pagaidām ir vienkārši parasto aplikāciju mini versijas priekš paziņojuma centra, tas nozīmē to, ka vienkārši nevar lejupielādēt vidžetu no App Store, jo tas ir parastās aplikācijas sastāvdaļa. Piemēram vienīgais vidžets, kuru es lietoju tagad uz iPad ir Yahoo Weather laika ziņas, jo tā nu Apple ir izdomājusi, ka nav vajadzīga noklusētā Weather aplikācija uz iPad. Bet tai pat laikā Apple ir iebūvējusi mazu laika ziņu aprakstu paziņojuma centrā, vienīgi dažreiz tur neparādās informācija par temperatūru, bet parādās apraksts par vēja stiprumu vai par nokrišņiem.

Kāpēc es izvēlējos Yahoo Weather? Nu pirmkārt aplikācija ir skaista, bet otrkārt man vajag, lai paziņojumu centrā vienmēr rāda temperatūru. Un tā kā Yahoo Weather man jau bija uz iPad instalēta, atlika tikai pievienot vidžetu paziņojuma centram.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru