Data Widget [#iOSwidgets]




Es esmu visnotaļ nokavējis ar šī vidžeta apskatu, jo nesen LMT izveidoja jaunu viedtelefoniem paredzētu interneta tarifu "Neatkarība"(bezlimita internetu). Bet tā kā mūsu valstiņā ir vēl arī citi operatori, kuri vēl nav ieviesuši bezlimita internetu, es tomēr izdomāju uzrakstīt par šo vidžetu.

Vidžeta pamat funkcija ir paziņot par to, kad esat pārtērējuši savu datu plānu. Viss darbojas vienkārši. Uzstādām paši sev mēneša limitu - man tie ir 5GB un aplikācija pati sekos, cik daudz iztērējam.


Aplikācija prot sūtīt paziņojumus, kad sākam pārtērēt internetu. Aplikācija arī izdala apjomu uz mēneša dienu daudzumu un kad sākām pārkāpt dienas limitu, zaļā strīpiņa kļūst sarkana. Kā var redzēt pēc šī ekrān šāviņa, esmu iztērējis 1,9GB(atlikums 3.1GB), bet zilā bultiņā informē, cik daudz atlika līdz mēneša beigām. Ideja ir tāda, ka tik līdz mēs pārkāpjam pāri zilajai bultiņai(līnijai), tā mēs sākam it kā pārtērēt interneta apjomu, kuru aplikācija izdala pa dienām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru