Just Mobile Lightning vadi [#Apskats]


Pirms diviem mēnešiem es sāku savu ābolu gadžetu izpārdošanu, ka rezultātā man nācās iegādāties papildus Lightning vadus. Iepriekš es pirku Apple oriģinālos Lightning vadus un viņiem nebija ne vainas  kaut arī internetā daudzi sūdzējās par to, ka viņi ātri nolietojas un plīst pie Lightning gala. Man divu gadu laikā nekas, tāds nebija un vispār ne arvienu Apple vadu nekas gandrīz jau septiņu gadu laikā nebija noticis.

Bet, tad šovasar es iegādājos ārējo bateriju priekš iPhone un vienu no saviem oriģinālie vadiem sāku staipīt līdz un te nu arī mani apciemoja šī kaite. Man sāka bojāties vads tur, kur ir Lightning gals. Tā nu es sāku meklēt alternatīvu, jo man tāpat vajadzēja divus jaunus Lightning vadus iegādāties.

Izmeklējoties pa dažādiem internet veikaliem, es atradu Capitalā divus interesantus vadus no viena un tā paša ražotāja - Just Mobile. Pirmais vads, kurš man iekrita acīs ir AluCable Flat. Vadam abi gali ir ļoti līdzīgā krāsā kā iPhone 5S Gold korpus.


Dizains(vads ir plakans - plats un tievs) man atgādināja OnePlus One viedtelefonam līdzi komplektējamo microUSB vadu. Just Mobile AluCable Flat vada garums ir 1,2m, viņš ir nedaudz garāks par Apple standarta Lightning vadu.
AluCable Flat vadi ir trijās krāsās pieejamsi un ir arī mini versija 10 cm garš vads.

Otrs vads ir AluCable, klasisks vads 1,5m garš. Nekas īpašs, bet pats vads ir ļoti biezs(gandrīz divreiz biezāks par Apple Lightning) un vajadzētu būt noturīgam pret locišānos un vispār rupjāku izmantošanu. Šis vads atrada sev mājvietu automašīnā un vispār labs variants ceļošanai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru