Netflix


Lasījis un dzirdējis biju daudz laba par Netflix, interese bija, bet pieeja bija liekta, jo oficiāli viņš nav pieejams(ir pieejams tik vajag apšmaukt sistēmu) Latvijā. Tā nu man apnika atkal čakarēties ar torrentiem gribējas, lai būtu iespēja jebkurā brīdī atrast sev ko skatāmu (Latvijas iTunes Store ir tik "nabags" un filmu publicēšanā neaktīvs, ka es tā saturu ātrāk noskatos caur torrentiem nekā sagaidu kad būs pieejams īrei, bet seriāliem vispār nav alternatīvas).


Tātad Netflix man potenciāli izmaksās 12$ (7$ par pašu Netflix un 5$ par sistēmas šmaukšanu). Par šiem necilajiem 12 dolāriem es iegūstu milzīgu seriālu un filmu bibliotēku online vidē, HD kvalitātē uz saviem nu jau diviem Apple TV un uz Mac(uz iPad arī var, bet vēl neesmu ticis pie ASV Apple ID.)


Nezinu cik tur seriālu un filmu, bet multfilmu izvēle ir milzīga.


Žēl kā es neatradu nevienu sev aktuālu seriālu vai tā jaunās epizodes(seriāli atpaliek par 1-2 sezonām.) Filmas arī nebija man interesējošas kaut arī es biju meklējis samērā jaunas filmas, bet tomēr IRON MAN 1,2,3 vispār neatradu - tikai multfilmas.


No otras puses es visas amerikāņu filmas neesmu redzējis tā pat un principā ir vēl cerība nedēļas laikā atrast sev ko interesantu un neredzētu.
Vēl biju vīlies kā Džeimsa Bonda filmas ar nav atrodamas Netflix'ā(patiesībā vienu atradu un pat ar pašu Šonu Konariju.) 

Tā kā tagad nedēļu spēlēšos ar Netflix līdz mans trials beigsies un būs jādomā vai maksāt vai ne.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru