Varēs iespraust USB ar pirmo reizi[#Baumas]


Pēdējo dienu laikā parādījās milzīgs uzplūdums ar fotogrāfijām un video, kuros it kā ir jaunais Apple Lightning vads no nākamā iPhona(kuru mums parādīs 9.septembrī). STOP, bez panikas - Apple nav nomainījusi vēlreiz iPhone/iPad lādētāju. Šoreiz ir vienkārši uzlabojuši USB galu - uztaisot to divpusēju, citiem vārdiem sakot viņu varēs iespraust lādētājā vai datorā USB ligzdā no pirmās reizes 100%. Vai tagad būs jāpērk pārējas atkal? Ne, viņu varēs tāpat iespraust arī vecos lādētājos un vecās USB ligzdās. Patiesībā tas nav nekas jauns, es jau ziemā lasīju par tādām USB zibatmiņām(flešiņiem), kurām nav jāmeklē augša un apakša spraužot USB ligzdā.

Vai šīm baumām var ticēt? Es ticu uz kādiem 80%, jo man vienkārši tā nav tik sāpīga tēma, ka piemēram, tas ka līdzšinējais Lightning ir USB 2.0 standarta. Kad man vajag atjaunot no Backup savu iPhone 5 64GB vai iPad 128GB, man tas aizņem vairākas stundas, tāpēc man gribas, lai Apple izlaistu Lightning ar USB 3.0 standarta, kas vismaz to lietu paātrinās divreiz. Starp citu par Lightning ar USB 3.0, jau pirms gada gāja runa, ka Apple pie tā strādā.

Atgriežoties pie jaunā USB gala varu pateikt, ka tas jau ir patentēts, tā kā nevajadzētu būt šķēršļiem viņa realizācijai šoruden. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru