Laiks tik ātri skrien, ka jau ir novembris, bet es par septembrī taisos rakstīt.
Īsumā septembrī es ar Jāni Kazaku sākam sadarboties. Iepriekš Jānis gandrīz katrā video kaut kur iefiltrējās ar savu mašīnu (BMW E30 TOURING). Tā arī nonācām līdz šim - kā Raganas Katla posmā pilnīgi darbojos ap Kazaku. Posms mums iesākās uz pozitīvas nots un tā arī turpinājās ņemot vērā, cik daudz dažādu situāciju nācās pārvarēt.
Treniņos Kazaks lēnām, bet ar progresu iebraukājās un nokvalificējās uz trešo vietu, kas ļāva automātiski iekļūt Top16. Diemžēl Top16 sajūgs neizturēja un sāka slīdēt, kas noveda pie nevajadzīgām korekcijām un sacensības beidzās mums uz Top16.
Komandas garu tas nesabojāja, jo trases samērā ekstrēmo konfigurāciju Kazaks pirmo reizi bija braucis un ļoti labi ar to tika galā salīdzinot ar citiem braucējiem, kuri pat nevarēja nokvalificēties, bet daži vienkārši izlaida posmu.
Trases īpatnība ir tāda, ka viņa ir meža vidū un katrs līkums ir "akls", bet slīdēšana pa nepareizu trajektoriju noved pie izlidošanas no trases, kur trases nomalēs jau gaida akmeņi, zeme, zāle un žogs. Rezultātā trase prasa maksimālu koncentrēšanos no braucējiem un samērā lielus "riekstus", lai saglabāt sānslīdi kontrolējamu un vienlaicīgi auto bez bojājumiem. Trasi varētu nosaukt par Biķernieku Ebisu (ir tāda leģendāra trase Japānā ar aklu iemetienu un tramplīnu sienā - Biķernieku versijā, siena bija žogs!).
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru